Dr Love: Manual de impacare cu iubitul

mircea-radu.jpegdr-cristian-andrei.pngBuna seara si bine ati venit dragele mele la prima editia a emisiunii Dr. Love. Suntem Mircea Radu “bre” si Dr. Cristian Andrei si impreuna vom dezbate cele mai arzatoare probleme din dragoste.

Te-ai ceratat cu iubitul?

Dupa ce te-ai certat, lasa sa faca ceea ce vrea sa stea la calculator sau se uite la TV pana la ce ora vrea el. Tu dormi draga mea in timpul asta, dormi draga mea… dormi…

Desigur ca el o sa stea pana foarte tarziu pentru ca nu il mai bati tu la cap sa vina in pat asa cum faci in fiecare seara (recunoaste ca asa faci), nu e de mirare ca v-ati certat, e evident ca o meriti. Apoi cand se baga in pat, daca nu e suparat tare o sa bage in pat cu tine, daca e suparat tare se duce si culca in cela lalt pat din locuinta, dar daca e suparat foarte tare se baga in patul vecinei de alaturi.

Daca ai noroc si a ales prima sau a doua varianta, te duci langa el si incepi sa il intrebi “Mai esti suparat?”. Acum el o sa zica “da” sau “nu”. Daca zice “nu,” tu continui “sigur?”, daca zice “da”, tu spui “ma ierti?”. Repeta dupa mine “sigur?”, “ma ierti?”… asa, bravo.

Si ii repeti asa si il bati la cap pana cedeaza. O sa cedeaze foarte repede ca doar a stat pana tarziu si tu ai dormit si e mort de somn si vrea sa se culce si sa scape de gura ta mare. Si uite asa oboseala ia locul supararii si iar te-ai impacat cu el. Asta pana maxim saptamana viitoare ca iar o sa il mai cicalesti iar tu cu ceva si el o se supare.

Din partea mea, dedic acest post fara numar, fara numar… Special cu dedicatie speciala pt cineva special.

13 Răspunsuri to “Dr Love: Manual de impacare cu iubitul”

  1. aveai prietena inainte sa scrii acest post? acum sigur nu mai ai :))

  2. ba da, ea a corectat acest post :d

  3. Si prin corectii ma refer exclusiv la corectii de ordin gramatical :P

  4. Probabil ca in curand va aparea si o replica la acest post :)

  5. impresiiblonde Spune:

    ha, pe mine ma asteptati? eu daca mi s-ar supara iubitul (ceea ce nu face niciodata, ca l-ar lua mama dracului :) ) m-as plimba goala prin casa, m-as da cu crema si apoi mai vad eu daca ma impac cu el sau nu

  6. Eu, cand se supara iubitul, dorm goala( si cand nu se supara ) dar degeaba… k tot suparat ramane…sau ii trece brusc daca e prea obosit :P

  7. impresiiblonde Spune:

    atunci schimba-l, ca e neperformant se pare :)

  8. daca va spun ca sunt foatre indragostita de cineva, ca mi-e dor, ca nu am cum sa ma intalnesc vreodata cu cel pentru care am facut o pasiune ,oare, ma puteti ajuta? A fost de ajuns sa-i aud vocea si am simtit ca nu pot sa mai traiesc fara el, dar nu il voi avea niciodata, poate nu ne vom intalni niciodata in aceasta viata…insa tot il iubesc.

    • Sunt in aceeasi situatie.Doi ani de iubiri ascunse, pasiune din partea mea, nu stiu ce din partea lui.
      Il iubesc si ma gandesc la el 24 din 24.
      Mi-e dor de el, de buzele lui, de imbratisari.
      Il voi iubi atat cat voi respira, atat cat voi trai.
      Si dincolo de moarte, probabil ca il voi reintalni.
      Asa sper.

  9. madutza Spune:

    eu aseara m-am certat cu el si e cam origolios se gandeste doar la el ,plangeam dar era f obosit lucreaza non stop si era ora 23(tarziu),nu a venit sa ma impace dar eram si eu vinovata o parte si m-am dus la el l-am luat in brate si i-am spus k iliubesc,m-a luat in brate si mi-a spus k si el ma iubeste si m-a sarutat.sunt sigura k ma iubeste dar e diferenta de ani dintre noi mare si el este la servici iar eu am chef de distractie mai ales k sunt in vacanta.

  10. pai am si eu o problema.. dar nu as vrea sa o spun in public.. as vrea sa vb despre ea in privat dak se poate.dak sunteti de acord imi scrieti un e`mail la adresa micutzul_lord@yahoo.com. Ms anticipat

  11. m-am despartit de iubitul meu, nu locuim impreuna, am fost impreuna 3 ani si 3 luni…in trecut am facut anumite greseli, greseli foarte mari, l-am inselat cu un alt baiat, ma mustra constiinta si i-am zis singura de greseala comisa, m-a iertat pt ca ma iubea…dupa ceva timp ne-am despartit (el isi gasise o alta iubita) dupa aproximativ o luna si jumatate a inceput sa ma caute cand a vazut la avatarul meu o poza cu un alt baiat care ma tinea in brate a devenit gelos ne-am impacat si a fost totul bine si frumos in relatia noastra timp de aproximativ 8 luni…sambata seara m-a adus acasa la 10 si jumatate seara el urmand sa meratga fara stirea mea la ziua unui amic si a stat pana dimineata, cand am aflat m-am suparat, mi-am pus o mie de intrebari nestiind ce a facut acolo…s-a suparat ca l-am luat la intrebari si ne-am despartit…am incercat sa discut cu el si mi-a reprosat ca il bantuie trecutul meu si nu mai vrea sa ne impacam sub nici o forma…il iubesc mai mult decat viatza mea…cum sa fac sa ma impac cu el?va roooooooooog mult dati-mi cateva sfaturi…alina botosani

  12. m am certat cu prietenul meu acum un an …apoi am rugat o pe o prietena sa se dea la el ..knd a aflat k eu pusesem totul la cale s a suparat pe mn sh nu avrut sa ne impakm..el este cu 3 ani mai mare decat mn.imi zicea k ma iubeste fff mult dar aqm cateva zile prietena mea mi azis nijte lucruri despre el care m au durut…il iubesk foarte mult sh as vrea sa ne impakm…nu lam mai intrebat dak vrea sa ne impakm pt k stiam k are prietena…..inainte tinea o poza q ea la av dar aqm vad k tine poza doar cu el …oare s au certat oare m a iubit?oare e adev ce zice prietena mea?mentionez k aceasta m a vorbit pe la spate atunci cand eram q el..aqm ea imi zice k ii pare rau ce a faqt…sa o cred?va rog frumos am nevoie de un sfat qm pot sa il recastig ne vedem in fiekre zi pt k este din aceeasi sc cu mn sh nu mai suport…mi e dor de el

Lasă un răspuns

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

